sobota, 17 listopada 2012

Ramen.

Jak już mówiłam dziś wybrałam się z Karru i Kami na ramen. Przy okazji zakupiłyśmy parę drobiazgów na projekt i poszukałyśmy jakichś prezentów na święta. Co do ramen okazało się bardzo dobre ale ostre. Zazwyczaj lubię właśnie takie rzeczy, ale jeśli przez okrągłe 20 minut ma się tylko taki smak w ustach to robi się to nie do zniesienia :D W zupie pływało chyba wszystko co się tylko da do niej wrzucić, na samym początku własnie przez to myślałyśmy że będzie nie dobra, ale na szczęście było inaczej.
Mniam :D

Nie ma to jak długi makaron hehe


Później jeszcze poszłam odebrać zeszyty od mojej koleżanki i wróciłam do domu. Zaraz pewnie zacznę oglądać Naruto lub inne anime PaPa!

Do kina :D

Hej Hej.
Wczoraj z Kami poszłyśmy do kina na premierę Przed Świtem part 2. Bardzo byłam ciekawa tej części więc musiałam pójść. Było super chwilami dało się nawet pośmiać. Miałam nawet okazje znienawidzić ten film do reszty, ale szybko mi minęło. Nie będę pisać czemu bo tego musicie doświadczyć już sami :D Powiem tylko że był moment gdzie mówiła "Nie zabijajcie go!"


Przed kinem.



Dziś idę jeszcze z Kami i Karru na ramen więc będzie fajnie. Do zobaczenia :D


czwartek, 15 listopada 2012

Męczący dzień.

Cześć.
Wczoraj miałam strasznie męczący dzień. Mimo tego że szłam na późniejszą godzinę to i tak się wykończyłam. Zaczynając od początku musiałam wstać o godzinę wcześniej ponieważ umówiłam się z dziewczynami aby kupić jakieś ciastko na urodziny naszej kumpeli, ale to tylko początek. Jak już wcześniej wspominałam na zajęciach technicznych mamy projekt świąteczny. Przez całe dwie godziny lekcyjne z Kami wycinałyśmy kwadraty z gazety i chyba to było najbardziej męczące.



Dodatkowo dobito nas tym że jest ich za mało więc przez resztę wolnego czasu w szkole będziemy musiały  je docinać -.- Z tych kwadracików które jak na razie wycięłyśmy udało nam się zrobić choinkę.
Jest jeszcze troszkę nie doszlifowana ale niebawem to się zmieni :D
Reszta dnia upłynęła mi na angielskim i na obieraniu siostry z szkoły hehe. Narazie to tyle do następnego postu :D

piątek, 9 listopada 2012

Pikachu

Hej.
Dziś na zajęciach technicznych z dziewczynami pracowałyśmy nad projektem świątecznym. Według mnie to chyba jeszcze trochę za wcześnie na projekty z tego tematu ale skoro muszę to przynajmniej z osobami których nie przydzielał nauczyciel tylko z dobranymi samemu. Karru ostatnio pokazała nam jak zrobić śliczne małe pudełeczka świąteczne a do tego papierowe Pikachu.
Haha na prawdę fajnie było szarpać się z tym łączeniem papierów, ale w końcu jakoś się udało :D.

A o to efekt.

Jutro przyjeżdża do mnie ciocia więc pewnie spędzę ten wieczór na małym sprzątaniu pokoju. Na szczęście dużo tego nie ma :D Planowałam jeszcze wyjść z dziewczynami na miasto ale nie wiem czy mi się to uda. Do jutra!

środa, 7 listopada 2012

Bajkowy dzień.

Hello.
Muszę przyznać że w porównaniu do zeszłego roku w mojej szkole jest organizowanych o wiele więcej imprez. Dziś był dzień przebierania się za postaci z bajek. Miałam tak dużo zajęć w tym tygodniu  że nie zdążyłam się na nic zdecydować, dopiero rano coś wymyśliłam i było to mega spontaniczne. Przebrałam się za myszkę Mini i na szczęście cały dzień bardzo mi się udał.

Mimo tego zostałam jeszcze nominowana przez ♫ Dżastina ♫  do Liebster Blog. Muszę powiedzieć że nie mam jeszcze w takich rzeczach doświadczenia ponieważ nie brałam za bardzo w czymś takim udziału, ale dziś postanowiłam spróbować.

Odpowiedzi:
1. Ulubiony kolor?
-dość trudne pytanie lubię wszystkie kolory najbardziej odcienie pastelowe.
2.Ostatnio zakupiona rzecz?
-hmm oj nie wiem chyba to były nowe buty.
3.Koniec świata, masz jeden dzień, co robisz?
-haha sama nie wiem co bym w takiej sytuacji zrobiła, ale jeśli bym miała już nigdy nie zobaczyć moich przyjaciół i rodziny to prawdopodobnie spędziła bym z nimi ten czas i wykonała te rzeczy które planowałam zrobić ale nie zdążyłam.
4.Na co zwracasz uwagę kiedy poznajesz nową osobę?
-Przede wszystkim na charakter. Wygląd i inne tego typu rzeczy mają dla mnie drugoplanowe znaczenie.
5.Co byś chciałabyś w sobie zmienić?
-hmm jak się nad tym tak zastanawiam to myślę że w miarę akceptuję to jaka jestem teraz w tym wszystkie moje wady i zalety, ale na pewno znalazło by się kilka rzeczy które chciałabym w sobie zmienić aktualnie nasuwa mi się malutkie lenistwo :)
6.Jakie rodzaje filmów lubisz oglądać?
-Lubię wszystkie od komedii i romansów po horrory i dramaty. W tym czasie jestem na etapie poznawania jakichś nowości ostatnio bardzo polubiłam Anime jak zresztą można stwierdzić po tym co piszę na blogu.
7.Wolisz oglądać programy telewizyjne czy seriale?
-zdecydowanie programy nie przepadam za bardzo za serialami.
8.Opisz swój charakter w 3 słowach.
-hmm..szczera, towarzyska i troszeczkę leniwa ;p
9.Co chciałabyś zrobić a nie możesz?
-wyjechać gdzieś daleko za granicę np. do ameryki
10.  Wolisz buty na obcasie/koturnie/szpilce czy płaskie ? :)
-100% płaskie uwielbiam między innymi trampki nie przepadam za szpilkami i podobnymi rodzajami butów.
11. Jak ma na imię twoja przyjaciółka /przyjaciel , opisz ją/jego w 3 słowach :)
-mam trzy dobre kumpele z -którymi ciągle spędzam czas i zawsze można na nie liczyć Kamila, Karru i Natalia wszystkie mają niesamowite poczucie humory ,są towarzyskie i nie boją się nowości.


Mam nadzieje że zadowalająco odpowiedziałam na te pytanie i jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na mój  temat możecie wysyłać pytania na adres myslicielkax@onet.eu jak będzie sporo pytań to odpowiem na nie wszystkie w oddzielnym poście poście.

Nominuję:

2. Ola .

3. andziksen

4. Carlie



7. Maygooo

8. Cocount

9. N.

10. Nestlex3



Pytania:
1. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
2. Jakiego rodzaju muzyki najczęściej słuchasz?
3. Masz jakieś zwierzęta w domu?
4. Masz jakąś ulubioną książkę/film?
5. Czy chciałabyś coś w sobie zmienić jeśli tak to co to by było?
6.  Opisz siebie.
7.  Masz jedno życzenie do spełnienia co byś sobie życzyła?
8. Czym się interesujesz?
9. Ile masz wzrostu?
10. Wolisz kumplować się z chłopcami czy dziewczynami?
11. Lubisz dobrą zabawę?

Pozdrawiam :D






poniedziałek, 5 listopada 2012

Dodatkowe zajęcia.

Hej Hej.
Ostatnimi czasy naprawdę poważnie zaczęłam się zastanawiać czy zapisać się na jakiś dodatkowy kurs z języka angielskiego lub niemieckiego. Niestety powoli zaczyna nad mną ciążyć wizja przyszłorocznego testu językowego. Zastanawiałam się czy może nie za szybko o tym zaczęłam myśleć, ale w końcu najlepiej chyba rozpocząć się uczyć wcześniej niż za późno. Miałam do wybory dwa języki ale dwa różne testy-jeden z j. niemieckiego z poziomu podstawowego a drugi z j. angielskiego z poziomu podstawowego i rozszerzonego.

 Nie ukrywam miałam ogromny dylemat co wybrać z jednej  strony mogłam zdecydować się na niemiecki z którego przyznam nie idzie mi za dobrze ale jak bym się poduczyła to może bym te straty nadrobiła, a z drugiej angielski który 100% idzie mi lepiej lecz przerażał mnie poziom rozszerzony, ale nauka czyni mistrza.

Niesamowicie idealny obrazek opisujący mój nastrój.

 Wybrałam w końcu język angielski i dziś byłam na pierwszych zajęciach. Przyszłam trochę oszołomiona do domu bo ledwo co zrozumiałam co mówi do mnie nauczycielka. Mama jednak stwierdziła że zazwyczaj tak jest na początku i z czasem się przyzwyczaję. Myślicie że dobrze wybrałam z tym językiem, co w byście wybrali na moim miejscu?

Halloween

Cześć wszystkim.
Wczoraj w szkole jak już zresztą wspominałam odbyło się Halloween. Szkoła wyglądała na prawdę upiornie i taki właśnie klimat utrzymał się aż do końca lekcji. Na samym początku jak zresztą się spodziewałam chłopcy z mojej klasy w ogóle się nie przebrali, ale tu już zaczęła się rola dziewczyn które natychmiastowo wkroczyły do akcji i umalowały ich nie do poznania. Reszta szkoły potraktowała to też poważnie i niektóre przebrania były fantastyczne, dzięki czemu miało się na co popatrzeć.

Oto i moja klasa. Nawet mój wychowawca zaangażował się w tą akcje żeby zachęcić resztę szkoły , a zresztą pewnie zauważyliście :D

Dzień upłyną strasznie szybko i wesoło, więc jestem zadowolona!

sobota, 27 października 2012

Pierwszy śnieg.

Hej Hej.
Przez cały tydzień miałam na prawdę dobry humor. Dzisiaj jednak chociaż myślałam że to już nie możliwe jest jeszcze lepiej, a to tylko przez to że pojawił się pierwszy śnieg za oknem gdy tylko wstałam. Niewiarygodne że człowiek może być jeszcze szczęśliwszy z takiego drobiazgu. Pokaże wam teraz zdjęcia które zrobiłam na krótkim spacerze z moją siostrom i psem.





Czy u was też jest taka śnieżyca?  Dziś jeszcze muszę w myśleć za kogo się przebrać na Halloween trochę z tym niestety mam problem :/ Jak macie jakiś pomysł to napiszcie mi w komach będę wdzięczna :)

środa, 24 października 2012

Problemy z dodawaniem postów.

Hello.
Od jakiegoś czasu pojawiła się u mnie straszne problemy z dodawaniem postów- raz w ogóle się nie pojawiały za drugim razem nic nawet nie mogłam napisać nie wiedzieć czemu komputer się albo zawieszał lub strona odmawiała współpracy. Jakimś cudem dziś wszystko zadziałało i wreszcie mogę coś napisać :) Ostatnio zaczęłam zabawy z lakierami do paznokci. Niedawno zrobiłam sobie nap japońskie napisy. Szczerze mówiąc temat ten wpadł mi zupełnie nieoczekiwanie na myśl więc postanowiłam spróbować. Niestety za długo nie nacieszyłam się efektem ponieważ znów wyskoczył mi projekt tym razem na zbliżający się Halloween i skończyłam umazana markerem ale można było się tego spodziewać.
Zdjęcie z nieszczęsnej komórki więc jakość powala na kolana :(

Co do tematu Halloween dziś widziałam bardzo fajny pomysł na wykorzystanie zamiast dyni pomarańczę. Pomysł mnie naprawdę pozytywnie zaskoczył bo nie widziałam jeszcze czegoś takiego. Myślę że sama spróbuję takie niedługo zrobić.



Niedługo pewnie znów coś wymyślę na paznokcie i oczywiście dam wam znać. Teraz zostaje mi mieć nadzieje że nie nawróci mój problem z postami. Pa :D

środa, 10 października 2012

Deszcz i Chłód.

Hello !
Dzisiejszego dnia na prawdę dało się odczuć jesienną pogodę. Nie wiem jak u was ale u mnie już z samego rana zapowiadało się na chłód i deszcz. Ja osobiście nie przepadam za takim połączeniem, a właściwie to już za samym deszczem. No ale trudno jakoś trzeba to przeboleć. Popołudniu poszperałam troszkę w internecie i znalazłam na prawdę fajne rysunki wykonane kredą.
Akurat te doskonale przypominają że mamy już jesień :)





Wieczór spędzę prawdopodobnie przy nauce niemieckiego, ponieważ muszę poprawić pewną ocenę i może troszkę też porysuję :D

Zbiórka ubrań.

Cześć.
Od Poniedziałku ciągle żyję nową akcją charytatywną w naszej szkole. Mianowicie organizujemy zbiórkę ubrań. Można powiedzieć że dość sporo osób zaangażowało się w tą sprawę, a uczniowie należący do samorządu pracują na pełnych obrotach. Dziś oczywiście przypadła mi rola fotografa, jak zresztą pisałam w ostatnim poście ta funkcja należy już do mnie. No cóż można powiedzieć że miałam trochę luźniejsze zajęcie niż reszta, ale szczęście że pomagam im również po lekcjach w segregacji, bo inaczej czułabym się trochę nie fair w stosunku do nich. Dziś również powybierałam trochę zbędnych w moim domu rzeczy i przeznaczę je właśnie na tą akcje.

Trochę z tym roboty, więc szybko kończę i idę do mojego kochanego łóżka. Dobranoc ;D

czwartek, 4 października 2012

Samorząd.

Hej Hej.
Dopiero co wróciłam ze szkoły. Musze się przyznać że jestem wykończona ale też zafascynowana, ponieważ musiałam poczekać dodatkowe 2 godziny na spotkanie samorządowe. Skutki tego są takie że zostałam fotografem szkolnym. Cieszę się z tego bardzo bo zawsze mnie to kręciło. Na jutro muszę jeszcze przygotować materiały na plakat i przygotować się na wczesną pobudkę. I już wyjaśniam. Jutro wcześnie rano spotykam się z dziewczynami właśnie w sprawie plakatu. Mam tylko nadzieje że się wyrobimy w 2 godziny.

Wyszukana fotka.
Muszę już lecieć i zająć się szukaniem materiałów. Do zobaczenia.

poniedziałek, 1 października 2012

Odpoczynek.

Cześć wszystkim.
W końcu znalazłam czas aby coś napisać. Ostatnio w weekend udałam się do parku aby trochę odpocząć. I co mogę więcej powiedzieć było na prawdę super. Sama nie wiedziałam że w parku można tak wypocząć. Jeszcze do tego mogłam popatrzeć jak właściciele tresują swoje psy, a troszeczkę dalej jak dwie osoby męczą się z puszczaniem latawca. Ale w końcu im się udało hehe.
Porobiłam też parę fotek okolicy i jak na mój komórkowy aparat wyszły całkiem nieźle.







Co do dzisiejszego dnia to praktycznie nudy. Byłam tylko jak zwykle w szkole no i reszta dnia spędziłam w domu.

środa, 26 września 2012

Wyprawa do centrum.

Dziś po południu wybrałam się do centrum a konkretnie do instytutu japonistyki, aby wypożyczyć nowe mangi. Szczerze powiedziawszy miałam urwanie głowy którą wybrać. Chyba po upływie godziny zdecydowałam się w końcu na coś konkretnego. Wracając miałam przyjemność obserwować zachód słońca i wreszcie zrobić jakieś zdjęcie pałacu kultury. Uznałam bowiem że to trochę nie nienaturalne, gdyż mieszkam w warszawie, a nie posiadam żadnego zdjęcia przedstawiającego ten budynek, a w zasadzie wieżowiec.
Wybrana prze zemnie manga i mały samouczek rysowania postaci.

Zdjęcie zrobione gdy jechałam już samochodem.

Niedługo czeka mnie parę kartkówek więc chyba pora wziąć się trochę do nauki. Mam nadzieje że jutro będzie równie wspaniały dzień jak dziś. Do zobaczenia :)


Urodzinowy klimat

Hej Hej
Wczoraj był na prawdę cudowny dzień. W końcu pojawiło się na niebie słońce i tym samym każdemu poprawił się humor. Mimo tego jedna z moich ulubionych nauczycielek obchodziła urodziny, więc nie obeszło się bez specyficznego klimatu.

Wczorajszy strój


Róża którą wraz z koleżankami podarowałyśmy naszej nauczycielce.

Dziś również nie zabrakło słońca i chyba grzało jeszcze bardziej niż wczoraj. Jak dla mnie to słońce mogło by świecić cały czas.

sobota, 22 września 2012

Projekt

Siema !
Wczoraj byłam u kumpeli Karoliny, żeby skończyć projekt z informatyki. Było na prawdę super, a do tego szybko nam poszło. Projekt dotyczył akcji charytatywnych więc mogłyśmy sporo popisać. Później troszkę sobie porysowałyśmy i obejrzałyśmy film. Więc spędziłam na prawdę sympatyczny dzień. Gdy wracałam do domu napotkałam znajomych i trochę jeszcze z nimi pogadałam. Myślę że  specjalnie przedłużali rozmowę żebym jeszcze sobie nie poszła hehe ale jakoś dotarłam do domu może z małym opóźnieniem ;D


Dziś idę zapisać się na dodatkowy angielski. W końcu jak już teraz nie wezmę się do roboty to nie przewiduje sobie za dobrej przyszłości i spełnienia marzeń co do liceum.  Do zobaczenia później :)

poniedziałek, 17 września 2012

Dzień z nauką.

Cześć wszystkim.
I znów cały dzień spędziłam na wkuwaniu materiału do sprawdzianu. Mam już prawie wrażenie jak by to był koniec roku i czas na poprawę ocen. Mówiąc w prost nauczyciele nas nie oszczędzają, jutro mam dwa sprawdziany z Historii i Niemieckiego. Jak na razie można powiedzieć że stoję w miejscu. Przygotowałam wszystko, a nawet zrobiłam opracowania na kartkach ale jakoś tak ciężko mi siąść do nauki.
Podczas nauki w bibliotece.
 Coś czuje że dzisiaj sobie za dużo nie pośpię. Idę zrobić kakao i z uporem siądę do nauki dobranoc :)

sobota, 15 września 2012

Narutofobia.

Hej Hej.
Przez ostatnie dwa tygodnie jak zresztą zauważyliście nie funkcjonowałam na blogu. Ale to tylko chwilowe. Musiałam jakoś pogodzić to że już szkoła i wziąć się do roboty. Mam tylko nadzieje że od teraz wszystko będzie tak jak przed tą przerwą. Hmm nie wiem jak w waszych szkołach ale u mnie od razu pierwszego dnia zapowiedziano mojej klasie parę sprawdzianów i innych rzeczy. Jednak i tak większości nie zrobiono ponieważ ponad połowa klasy się rozchorowała i dając np. wczoraj było 11 osób z 24.
Ale uciekając od tematu szkoły. Od jakiegoś czasu strasznie pokochałam Anime, zresztą nie tylko ja moje koleżanki również. Można powiedzieć że nie ma takiego dnia w którym byśmy nie poruszały jakichś tematów z nimi związanymi. Przez ostatni tydzień oglądałam Naruto i mówiąc szczerze jest on na prawdę wciągający :D

Dziś wezmę się trochę za czytanie i odrabianie lekcji. Chciałabym jeszcze gdzieś wyjść, ale prawdopodobnie też jestem już ofiarą choroby klasowej. Do zobaczenia :)

sobota, 1 września 2012

Spraye.

Hej Hej.
I w końcu nadszedł ten dzień 1 września. Jednak cieszę się że jest to sobota przynajmniej jeszcze 2 dni spokoju od szkoły. W każdym razie dzisiejszy dzień spędziłam w domu nad listą rzeczy których potrzebuję jeszcze do jak to niektórzy nazywają "Hogwartu". Hehe śmieszy mnie to porównanie zwyczajnej szkoły do tak magicznego miejsca. Trochę się tego nazbierało szczerze powiedziawszy ;D. Pomimo to przypomniały mi się dzisiaj pewne obrazy które widziałam nad morzem. Być może wy też widzieliście jak się je robi. A co do tego potrzebne? Spray, różne kształty, papier i przede wszystkim talent.




Gdy widziałam jak pewien pan je tworzył wydawało się to takie łatwe, ale jak zakładam musiał ciężko pracować aby stworzyć tak niesamowite efekty końcowe. A wy co sądzicie o tych dziełach?

piątek, 31 sierpnia 2012

Zdobycz.

Cześć.
Dziś jak wspominałam pojechałam na małe zakupy niestety nie kupiłam wszystkiego co chciałam. Właściwie zdobyłam tylko jedne spodnie. Może dlatego że dziś byłam nieco zmęczona po całym tygodniu chodzenia po mieście. Mimo to było super. Z dobrym towarzystwem zawsze dobrze się bawi. Pokaże wam moją zdobycz :D.
Bershka 80zł.

Może jeszcze jutro pojadę po jakieś bluzki. Jak myślicie mogłabym pójść w tych spodniach na rozpoczęcie roku szkolnego?

czwartek, 30 sierpnia 2012

Zlot.

Hello!
Moje dzisiejsze plany co do wyjścia z Martą nie co się nie powiodły. Pojechałam jednak z Agatą na zlot fanek Maćka Musiała. Było bardzo sympatycznie i miło. Co do minusów to poczucie się jak naleśnik w kolejce po autograf i zdjęcie. Szczerze nie spodziewałam się że będą tam takie tłumy wielbicielek. Co do Maćka wydaję się byś spoko kolesiem :D
Przepraszam za tą jakość ale przez nadmiar ludzi nie dało się spokojnie zrobić zdjęcia :/

Myślę że pójście na ten zlot było na prawdę dobrym pomysłem na zakończeniem wakacji. Dziś pewnie wyjdę jeszcze tylko z moją psiną i to na tyle. A jutro jadę też z Agatą na małe zakupy, w weekend prawdopodobnie będę szykować się do szkoły. No to na tyle Pa :)

środa, 29 sierpnia 2012

Wiewiórki.

Cześć Wszystkim.
Jak już wcześniej wspominałam wybrałam się dziś do Łazienek Królewskich z Agatą. Było naprawdę bardzo przyjemnie. Dookoła było słychać tylko szum drzew i mijających nas spacerowiczów więc myślę że jest to bardzo dobre miejsce na odpoczynek od codziennego widoku miasta. Mimo to park jest pełen zwierzaków. Mijałam tyle wiewiórek i ptaków że nie dało się zliczyć :)
Ja karmiąca wiewiórkę.

Haha jak widać zwierzaki przyzwyczajone do obecności ludzi :D

O to mój ulubieniec. Zrobiłam mu mnóstwo zdjęć że aż trudno było mi wybrać które wam pokazać ale mam nadzieje że wystarczą wam te dwa.

Co do jutra prawdopodobnie wyjdę z Martą bo w te wakacje bardzo rzadko się spotykałyśmy. A teraz pędzę do sklepu zanim mi go zamkną papa.

wtorek, 28 sierpnia 2012

Mała przerwa.

Hej hej.
Ostatnio jak pewnie zresztą zauważyliście nie spędzałam praktycznie czasu na blogu. Postanowiłam trochę odpocząć od komputera i spotkać się z znajomymi do puki czas mi na to pozwala. W końcu już niedługo a praktycznie za kilka dni szkoła :/ Nie ukrywam że teraz mi do niej nie śpieszno. Dziś wyszłam z Izą i Justyną. Dawno z nimi nie spędzałam czasu więc było jeszcze fajniej.
Dzisiejsza fotka.


Było super jutro zamierzam wybrać się z Agatą do łazienek. Dobranoc ;D

piątek, 10 sierpnia 2012

Lakierki.

Cześć wszystkim.
Właśnie jestem świeżo po spotkaniu z Zuzią. Było na prawdę zabawnie jak to zresztą zawsze bywa gdy jesteśmy razem. Wspominałam że zaopatrzymy się w nowe lakiery. Ja jednak nic nie kupiłam bo jak już mówiłam oszczędzam na aparat. Zuzia kupiłam mnóstwo rzeczy do manikiuru. A jeśli o tym mowa to ostatnio oglądałam bardzo fajne filmiki. Zresztą po paczcie :)


I co sądzicie a takim manikiurze?

Czas.

Hej hej.
Ostatnio nie miałam w ogóle czasu na dodawanie jakichkolwiek postów. Czas strasznie mi leciał że nawet nie zorientowałam się że tyle dni już minęło.  Dziś spędziłam trochę czasu na oglądaniu Harrego Pottera. Uwielbiam tę całą trylogie więc chciałam sobie ją przypomnieć. A tak po za tym to siedziałam dziś w domku bo straszna pogoda się zrobiła i stało się strasznie zimno :/
dzisiejsze chmurki i tęcza.
Jutro idę z Zuzią uzupełnić zapasy lakierów do paznokci więc życzę dobrej nocki :)


poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Arkadia.

Cześć wszystkim.
Dziś nie byłam w stanie dodać żadnych postów, ponieważ od samego rana zebrało mi się na chodzenie po sklepach. Niestety nie miałam przy sobie żadnych pieniędzy i co do tego to można powiedzieć że jestem spłukana do zera. Jednak wypatrzyłam sobie parę rzeczy po które niedługo planuje wrócić i mam nadzieje że do tego czasu nie znikną z sklepowych wieszaków.

Wyszukana fotka z spaceru z Werą.

Był to bardzo udany dzień a jutro będzie tak jak by jego kontynuacja. Jadę razem z moją przyjaciółką Agatą   pomóc jej kupić prezent dla koleżanki może macie jakieś sugestie co do prezentu?

niedziela, 5 sierpnia 2012

Step up revolution.

Właśnie wróciłam z kina. Wszystkie opinie się sprawdziły. Film był świetny pełen pasji, miłości, akcji nie zapominając jeszcze o tym że był w 3D. Na prawdę jestem pod wrażeniem. Co do ulotek nie załatwiłyśmy nic bo byłyśmy już zmęczone. A film bardzo bardzo polecam :D

Kino.

Hej Hej.
Na dzisiejszy dzień mam sporo planów. Najpierw z koleżankami jedziemy do kina obejrzeć "Step up revolution". Jak na razie słyszałam bardzo dobre opinie na temat tego filmu więc jestem bardzo pozytywnie nastawiona :D.  Następnie planujemy znaleźć sobie jakąś prace dorywczą w roznoszeniu ulotek. Jedna z moich koleżanek ma już w  tym spore doświadczenie więc myślę że nam się uda.

Mały przedsmak filmu.

Jeśli ktoś z was był to niech zda swoją recenzje :D

piątek, 3 sierpnia 2012

Spacer.

W czasie pisania tych postów dużo czasu spędziłam na spacerach z koleżankami. Ostatnio wybrałam się  właśnie na taki z moją dobrą kumpelą Weroniką do pobliskiego parku moczydło.  Świetnie się bawiłyśmy i miałam okazję aby nadrobić moje straty w opalaniu.


Był to udany dzień i bardzo dobrze go wspominam :D