sobota, 12 maja 2012

Dworek

Hej Wszystkim!
Przepraszam że nie dodałam wczoraj żadnych postów ale wyszłam na dwór z moimi koleżankami.Mimo tego że było ciepło i duszno świetnie się bawiłyśmy.Wzięłyśmy także aparat ale po zrobieniu kilku fotek biedaczek rozładował się.Mimo to zawsze noszę ze sobą komórkę i dokończyłyśmy robienie fotek nią.Na razie pokażę wam fotki z telefonu bo resztę musi mi przesłać koleżanka.
Od lewej Marta a od prawej ja.

Smutne minki.Od lewej znów Marta a od prawej Kamila może ktoś ją kojarzy z blogu Panterka.

Nasze butki

I na koniec sama ja :)


Niedługo pokaże wam resztę jak tylko Kamila (Kamila) mi je prześle. A jak na razie jak wam się podoba?

1 komentarz:

  1. hueheueuehue, ciekawe jak ci je wyślę^^, mają strasznie dużo pamięci i muszę coś wykombinować.

    OdpowiedzUsuń