piątek, 4 maja 2012

Dużo nauki.

Hej!

Przepraszam że dopiero teraz wstawiam post ale właśnie wróciłam do domu ze szkoły. Przez te długie przerwy odzwyczaiłam się od wczesnego wstawania i ciężko było mi dzisiaj gdziekolwiek się ruszyć ale w końcu jakimś cudem dotarłam do szkoły na czas.Było nas w klasie jedenaścioro z trzydziestu.Przynajmniej dzięki temu nie mieliśmy żadnych sprawdzianów i kartkówek,a większość lekcji mieliśmy wolnych.Można powiedzieć że był to jeden z lepszych dni w szkole.Jednak w następnym tygodniu czeka mnie wiele poprawek i sprawdzianów , tak to jest jak się nie uczy w odpowiednim momencie mam przynajmniej nauczkę.





A wam jak idzie w  szkole?

3 komentarze:

  1. a u mnie w szkole już coraz luzniej może dlatego, że po egzaminach ... :)
    zapraszam do mnie:
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAHAH, a mi było wesoło na weselu kiedy ty byłaś w szkole^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też było całkiem zabawnie mamy nowe pokolenia plastusiów wyjaśnię ci w szkoleXD

      Usuń