piątek, 18 maja 2012

Hobby

Hej Hej.
Niestety wczoraj nie zdążyłam dodać kolejnego posta więc zrobię to teraz. Więc chciałam się zwami podzielić moim hobby. Od paru lat grywam sobie na gitarze.Wczoraj gdy pojechałam do Arkadii z Kamiko wstąpiłam przy okazji do sklepu muzycznego i kupiłam nową kostkę. Od czasu do czasu lubię dopełniać moją kolekcje akcesoriów. Do pełnego szczęścia brakuje mi tylko jednego mianowicie kapodastra (dla tych co nie wiedzą jest to tak jakby zapinka na gitarę która podwyższa dźwięk). Pokaże wam moją w pełni okazałości kolekcje kostek i stroik :D

O to i one oczywiście mam tych kostek o wiele więcej,a moją nową zdobyczą jest ta najciemniejsza fioletowa.
Niestety nie mam na razie w dyspozycji  zdjęć moich gitar (mam ich trzy elektryczną,basową i klasyczną)
ale jak tylko będę mieć to wam je pokaże.

2 komentarze: