piątek, 25 maja 2012

Mała przekąska.

Dzień dobry.
Jakiś czas temu wróciła z szkoły. Od rana miałam ochotę na herbatniki więc od razu po powrocie do domu przebrałam się w strój roboczy i poszłam do kuchni. Postanowiłam sama zrobić sobie przekąskę. Jak zobaczyłam przepis myślałam że będzie z tym dużo roboty jednak były to tylko pozory. Poszło wszystko szybko i sprawnie więc jestem zadowolona. O to efekty mojej pracy:


I oczywiście do nich herbata : D Od razu czuję się lepiej, wszystko o wiele bardziej smakuje gdy zrobi się to samemu......

4 komentarze:

  1. Mmm.. Uwielbiam takie domowe słodkości, i uwielbiam herbatniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. W poprzednim poście zobaczyłam bransoletkę z nazwą zespołu MBLAQ.
    Uwielbiam ich ♥

    Możesz mi napisać gdzie ją nabyłaś, jeśli oczywiście jest Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc dowiedziałam się już. Kupiła to na allegro, ale również można to kupić na stronie kpoptown jeśli jeszcze są :D

      Usuń
  3. omnomnom. Wyglądają pysznie ! ;D Może dałabys w następnej notce przepis? Skoro taki łatwy, to może nawet mi się uda ! ; ]
    Fajny blog, Obserwuje i zapraszam do mnie : )
    ccrazycrazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń