wtorek, 1 maja 2012

Majówka

Hej wszystkim!
Jak widać właśnie założyłam bloga i daje pierwszy wpis.
Właściwie nie jestem pewna czemu go założyłam może było to spowodowane tym że jest Weekend Majowy i zaczęłam się trochę nudzić lub może wpływem mojej koleżanki która nalegała abym założyła bloga. No cóż w każdym razie już po fakcie bo cel został dokonany. A więc chciałam wam pokazać moje dzisiejsze znalezisko. Są to obrazy namalowane atramentem.Ich autorem jest Alex Konahin. Naprawdę podziwiam go za to że ma tak wielką cierpliwość do takiej pracy i z jaką prezyzją się do nich przykłada.







Moim zdaniem te prace są przepiękne.A jak wam się podobają?

2 komentarze:

  1. Atramentem?? Ja z pewnością po minucie rzuciłabym wszystko^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta praca jest bardzo czasochłonna i trzeba mieć nie lada cierpliwość.

      Usuń