niedziela, 6 maja 2012

Nowe upodobania.

Siema!
Przepraszam wszystkich za to że tak długo nie dodawałam żadnego postu , ale brakowało mi na to czasu gdyż jak w poprzednim poście wspomniałam czekało mnie wiele nauki.Przechodząc do tematy ostatnio wiele zmieniło się w moim guście muzycznym.Zawsze przepadałam za rockowymi i metalowymi zespołami takimi jak : Paramore,Metalika,Nirwana i innymi. Ostatnio jednak bardzo zafascynowały mnie starsze zespoły i piosenki.Zaczęłam słuchać The Beatles-Yesterday ,Fools Garden-Lemon Tree i także wiele polskich zespołów między  innymi : Korpus,Rush a najbardziej Syndia.

Syndia-Plaża Snów
video


Fools Garden-Lemon Tree

                   video

Co myślicie o tych piosenkach?

2 komentarze:

  1. Ehh... to jednak nie mój styl muzyczny, hihi, ty pewnie to wiesz XD

    OdpowiedzUsuń