poniedziałek, 14 maja 2012

Obiad.

Hej.
Właśnie wróciłam ze szkoły.Dziś był pierwszy z testów czyli: wos,historia i polski.Powiem szczerze że pisanie testu zajęło mi 3/4 czasu wyznaczonego.Sprawdzałam wszystko z 20 razy ale i tak było dużo czasu do dzwonka. Na szczęście siedziałam przy oknie więc wykorzystałam okazje i popodziwiać przeróżne kształty chmur.Aż w końcu za nim się spostrzegłam minął czas i wszyscy poszliśmy na lekcje.

Od razu gdy wróciłam do domu zjadłam zupę pomidorową. Wreszcie coś porządnego do jedzenie bo przez ten test nic mi rano nie wchodziło.


No więc teraz biorę się za naukę przedmiotów przyrodniczych i matematycznych bo jutro kolejne testy :).

3 komentarze:

  1. Ja jakoś nie przepadam za zupą pomidorową ;(

    Obserwuje i liczę na rewanż:
    http://myimaagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze powodzenia xddd
    o pomidorówka ale mi zrobiołaś ochotee ochoo/////////
    zapraszam .obserwuje licze na to samo ..

    OdpowiedzUsuń