niedziela, 27 maja 2012

Zbliżają się wakacje.

Hej Hej.
W ten weekend postanowiłam zająć się nauką i porządkami. Na szczęście połowę tego co zaplanowałam mam  już za sobą. Została jeszcze tylko nauka do której nie mogę się dzisiaj jakoś zabrać. Mając zapchany planami czas i tak nie ubłagalnie wszystko leci mi strasznie wolno. Może to przez te upały. No ale czego tu się spodziewać w końcu niedługo nadejdzie lato a wraz z nim wakacje których wprost nie mogę się doczekać jak i zarówno nie chce aby tak szybko się rozpoczęły. I od razu odpowiem dlaczego. A no bo dlatego gdyż w następnym roku szkolnym będę chodzić do innej klasy. Niestety muszę się przepisać w wyniku pewnych okoliczności. Planuje przejść do klasy biologicznej ale nie chce się rozstawać z moją obecną klasą z którą mimo upływu dopiero jednego roku szkolnego bardzo się zżyłam : /  Dziś zauważyłam jak ładnie rozkwitła mi Pelargonia i zrobiłam jej parę zdjęć.



Nie mogę oderwać od jej pięknych kwiatków i tego prześlicznego koloru wzroku. Jak tam wam mija weekend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz