piątek, 18 maja 2012

Zmienna jak zwykle.

Hej.
Dziś był mieszany dzień tak jak zresztą większość dni w tym tygodniu. Rano wydawało się że będzie to pochmurny deszczowy dzień,więc ubrałam się w miarę ciepło. Jednak po paru godzinach spędzonych w szkole zauważyłam że robi się na zewnątrz co raz lepiej. Gdy już wyszłam z szkoły myślałam że się zagotuje w tym wszystkim co miałam na sobie więc zdecydowałam się iść w samej bluzce. Jednak gdy wyszłam na dwór po powrocie do domu znów zaczął wiać nieprzyjemny wiatr,a na niebie pojawiło się sporo chmur.

Wyszukane zdjęcie z kompa za czasów dawnej fryzury.Przepraszam od razu za jakość ale było to robione komórką i jak mi się zdaje to trochę na szybko.


Oj ta zmienna pogoda nie wiadomo już jak się ubierać.Czy u was też tak jest?




1 komentarz:

  1. U mnie dzis świeci słońce ale nie jest za ciepło ;p ;)

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń