piątek, 29 czerwca 2012

Bezdomny kotek?

Mimo to że spędziłam dziś bardzo dużo czasu na dworze mojej koleżance udało się mnie przekonać na wieczorny spacerek. Pochodziłyśmy trochę po łąkach i osiedlach. Niestety zaczęło się ściemniać i udałyśmy się w stronę bloków. Po drodze zobaczyłyśmy strasznie pięknego kotka. Wyglądał na bezdomnego ale nie wiadomo nigdy do końca :/


Aż żal było go zostawiać ale musiałyśmy kiedyś dojść do domu.

Czuć wakacje.

Właśnie wróciłam z spacerku z Weroniką. Było bardzo fajnie bo w końcu mogłam z nią wyjść bo zazwyczaj nie było jak. Pochodziłyśmy trochę po parku i po osiedlu. Oczywiście nie obeszło się bez opalania. Słonce grzało dziś cudownie i nadal grzeje. Naprawdę odczuwałam już te wakacje :D


Dzisiejsza fotka :D

Jak tam wam mija dzień?

Wakacje czas zacząć!

Hej Hej.
Kilka godzin temu wróciłam z zakończenia. Powiem szczerze nie miałam praktycznie po co tam iść ale wybrałam się tam tylko po to by pożegnać się z znajomymi. Moje pierwsze świadectwo z gimnazjum nie masz szans z moim ostatnim z podstawówki. Jest fatalne no ale cóż trzeba przyznać cały rok prawię się obijałam :/ No ale już postanowiłam że wezmę się za siebie i w drugiej klasie spodziewam się czegoś lepszego :D


Jantar 2011r.

Można już oficjalnie powiedzieć że wakacje czas zacząć!! Życzę wam wspaniałych wakacji. Wiecie już co będziecie robić?

czwartek, 28 czerwca 2012

Mała przygoda.

Dzień dobry!
Właśnie wróciłam z szkoły a właściwie to z pola. Dlaczego? Ponieważ dziś do szkoły przyszło tylko 6 osób więc postanowiłyśmy z moimi koleżankami zerwać się z szkoły i pójść na mały spacer. Koło mojej szkoły jest dużo pól. Więc poszłyśmy tam. Dużo się działo, w tych okolicach stoi dom według niektórych nawiedzony. Nam jednak nie chciało się tam wchodzić bo ciągle wisiała nad nami myśl że zjawi się straż miejska lub policja. Więc postanowiłyśmy wrócić.Wszystko by było fajnie gdyby nie to że zauważyłam wóz policyjny więc zaczęłyśmy uciekać w pole. Gdy stanęłyśmy okazało się że jesteśmy w miejscu bez wyjścia bo nigdzie nie było drogi. Więc musiałyśmy przedzierać się przez pole przez co ubrudziłyśmy sobie strasznie spodnie.


W oddali ulica z której uciekałyśmy i domki.

Na szczęście udało nam się przedostać na przystanek i pojechałyśmy do domu. Powiem szczerze że to był mój pierwszy taki wyczyn hehe. Można powiedzieć że była to wyprawa rozpoczynająca wakacje :D

środa, 27 czerwca 2012

Artystyczna pizza.

W końcu zaczął działać mi internet. Przez dłuższy czas dzisiaj nie miałam łącza z internetem ale w końcu zadziałał dzięki mojemu wspaniałomyślnemu tacie hehe. Dzięki temu mogłam przejrzeć w końcu neta. Oczywiście natknęłam się na coś nie typowego. Hmm można to nazwać dwoma słowami: Artystyczna Pizza.


Pizza walentynkowa.


Pizza prosciutto


PizzoKOTerki


Pizza dla rowerzystów


Pizza wegetariańska

Oczywiście jest tego o wiele wiele więcej ale pokazałam wam te które najbardziej mi się spodobał. W każdym bądź razie wszystkie wyglądają apetycznie *.*

Znalezisko.

Cześć wszystkim.
Niedawno wróciłam z szkoły. Układa mi się w niej coraz lepiej bo ciągle powiększa się liczba wolnych lekcji. To dzięki tym bliskim już wakacji hehe. Od razu po zjedzeniu obiadu wzięłam się za sprzątanie. Przez co znalazłam parę ciekawych rzeczy z mojego dzieciństwa. Miło znaleźć coś co kiedyś używaliśmy i miało dla nas dużą wartość....


Miło było znaleźć te karteczki gdyż przypominają mi te czasy kiedy się nimi wymieniałam z koleżankami w pierwszych latach podstawówki :D


Hehe i oczywiści mój stary miś który powiem szczerze nieźle się utrzymuje jak na swoje lata. Za nim parę małych pierdółek :D

Jak wam upływa dzień?

wtorek, 26 czerwca 2012

Znów Filmiki :D

Właśnie skończyłam oglądać dwa filmy. Oba są bardzo fajne i też zwariowane. Takie filmy są najlesze bo jest z czego się śmiać hehe.



Na prawdę polecam aby je obejrzeć.Na dzisiaj to pewnie tyle, a teraz raczej już ide spać bo jestem strasznie zmęczona dobranoc wszystkim :D

Tag.

No więc zostałam otagowana i muszę odpowiedzieć na parę pytań no więc zaczynamy:

1. Byłaś w tym roku na jakiejś wycieczce szkolnej? Gdzie?
-Hmm nie byłam w tym roku ale w roku szkolnym byłam ale już nie pamiętam gdzie bo było to dawno temu :/
2. Co ostatnio piłaś? 
- ehh trochę śmieszne pytanie ale ostatnio piłam Mirynde :D
3. Lubisz obiady w swojej szkole? 
-hmm nie miałam jeszcze okazji spróbować...
4. Palisz Papierosy/Paliłaś/Popalasz?
-nie i nie zamierzam.
5. Ulubiony Gatunek muzyczny? 
-Najbardziej przepadam za rockiem i metalem ale nie mam jakiś ustrzeżeń do innych gatunków jak spodoba mi się coś to słucham.
6. Kiedy się urodziłaś? 
-Dokładnie to 5 Lutego 1998 roku.
7. W jakim mieście mieszkasz?
- W Warszawie.
8. Malujesz się na codzień? 
- Zależy czy mam dość czasu, ale raczej tak ale w granicach rozsądku.
9. Co chciałabyś robić w przyszłości? 
-Hmm dość trudne pytanie bo nie zastanawiałam się nad tym tak dokładnie, no ale chciałabym mieć coś wspólnego z przyrodą-otaczającym nas światem lub z fotografią jednak gdyby to nie wyszło to może coś z matematyką i tego rodzaju przedmiotami.
10. Gdzie wyjeżdżasz na wakacje? 
-Nie mam jeszcze dokładnych planów ale w każdym razie pewnie nad nasz Bałtyk.
11. Często przeklinasz? Przeszkadzają Ci osoby które przeklinają? 
- Nie powiedziałabym ale jak to człowiekowi od czasu do czasu może coś się wymsknąć. Za bardzo nie zwracam uwagi na to no ale gdy ktoś na prawdę przesadza to staje się to denerwujące.


Mam nadzieje że te odpowiedzi wystarczą :D




Otagowuje:

Panterka
Joxx
! Pazurki Carmen
Aieaa .
Atqa Beauty
Artystyczna dusza Puszkii
PINKOVO
Modelinowe wyroby
Karina :)
My life - My style.
cherrylipstick


Pytania:

1.Czym się inspirujesz prowadząc bloga?
2.Czym się interesujesz?
3. Jaki jest twój ulubiony posiłek?
4.Czy ludzie w twojej szkole wiedzą o twoim blogu?
5.Masz rodzeństwo?
6.Kiedy obchodzisz urodziny?
7.Gdzie spędzisz swoje tegoroczne wakacje?
8.Jakiej muzyki słuchasz?
9.Cy twoi rodzice wiedzą o twoim blogu?
10.Kim byś chciał/ła zostać w przyszłości?
11.Czy masz jakieś zwierzątko?



Butki :D

Hej.
Godzinkę temu wróciłam do domu z szkoły. Nie powiem nudziło mi się w niej strasznie ale musiałam odebrać zdjęcie klasowe i dowiedzieć się paru spraw na temat końca roku szkolnego. Na szczęście na lekcjach ciągle nauczyciele puszczali nam filmy więc mieliśmy spokój chociaż od nauki :D
Przeglądając neta natknęłam się na kilka ciekawych par butów.
Eleganckie butki ale wzbudzają grozę niektórymi elementami.

Converse 

No i zwykłe trampeczki.

 Strasznie podobają mi się te buty są bardzo fajne przez te dodatki. Na razie kończę chodź może dodam jeszcze dzisiaj jednego posta : D

Amfiteatr, linki i zachód.


Hej Hej.
Nie zdążyłam wczoraj niestety dodać posta z wypadu z moją siostrą no ale teraz mam czas i mogę to zrobić. Chodź byłam już zmęczona po tym długo trwałym spacerze z Martą to jeszcze poszłam z Olą na linki. Jednak nie żałuje tego. Chodź nie byłam za bardzo na nie ubrana to i tak weszłam na sam szczyt i miałam dzięki temu super widoki. Dokładniej Amfiteatr, linki i zachód :D

Moje widoczki.
Teraz już spadam do szkoły papa.

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Zmęczona.

Dzień dobry.
Właśnie wróciłam od Marty. Było to bardzo spontaniczne, bo jeszcze dziś rano nie sądziłam że gdzieś wyjdę. No ale jednak wyciągnęła mnie na dwór i sporo się nachodziłyśmy. Było fajnie, miło spędziłyśmy ten czas chodź w kółko chodziłyśmy po osiedlu a raczej włóczyłyśmy się :D No ale cóż to leprze od siedzenia w domu hehe Słonko nie grzało dziś jak zwykle no ale moim zdaniem było idealnie.


Moja siostra namówiła mnie na wypad na linki więc spadam. I jeszcze chce tylko dodać że właśnie od teraz będę się starać aby przywrócić starą aktualność bloga więc tak jakby notka o zawieszeniu jest już nie ważna :D

sobota, 23 czerwca 2012

Fanpage.

Hej.
Wiem że ostatnio nie przebywam tu za często ale ciągle jak już mówiłam przesiaduje na dworzu. Ostatnio zainteresował mnie fanpage na facebooku, więc postanowiłam spróbować swoich sił i stworzyć swoją własną stronkę. Nie jest to jednak stronka dołączona do tego bloga. Jest to zupełna odmiana. Chciałam was tu poprosić abyście polubili ją i jak chcecie wysyłali fotki  więcej informacji już na stronce ---> http://www.facebook.com/FajnaMordeczkaZCiebieWiesz Z góry dziękiję :D

czwartek, 21 czerwca 2012

Burza.

Cześć wszystkim.
Dziś był chyba najgorszy dla mnie dzień czerwca. Wszędzie chodziłam jak zombi hehe. A spowodowane było to nocną burzą. Na prawdę dała wszystkim warszawianom niezłego kopa. Moja mama również się nie wyspała i powiedziała że wszyscy w jej pracy musieli zrobić sobie kawę bo by usnęli hehe. Może udało by mi się ją przespać tak jak jednej z moich koleżanek no ale niestety moja psina strasznie się jej bała i wszystkich postawiła na nogi swoim szczekaniem. Nic dziwnego ma dopiero półtora roku i nie jest do takich rzeczy przyzwyczajona. No ale jakoś poradziliśmy sobie z nią bo wziął ją do siebie tata  i było już cicho pomijając te wszystkie grzmoty.

wtorek, 19 czerwca 2012

Rysowanie.

Dzień dobry.
A w zasadzie Dobry wieczór wszystkim. przez ostatnie dni odcięłam się i to porządnie od bloga. Spowodowane było to tym że od samego powrotu z szkoły aż do późnego wieczora przesiadywałam na podwórku, a gdy wracałam padałam na łóżko. Dopiero teraz znalazłam chwilę na wejście. od kilku tygodni mam u siebie przepiękne zachody słońca i często właśnie będąc na dworku oglądam je :D
Parę dni temu wróciłam do mojego dawnego hobby. Nie mówiłam tego tutaj jeszcze ale zrobię to teraz. Oprócz muzyki moim następnym zainteresowaniem jest rysowanie. Od kont pamiętam zawsze miałam do tego smykałkę i brałam udział w najróżniejszych konkursach :D Postanowiłam że pokaże wam parę moich prac sami oceńcie czy wam się podobają...
Mój stary rysunek z początku roku

Gdy była na dworze i zaczęło mi się nudzić 

W nawiązaniu do anime.

Aktualnie jestem przy tworzenie kolejnego rysunku gdy tylko skończę pokażę wam :D

niedziela, 17 czerwca 2012

Lasek, jeziorko i kaczki.

Hello.
Właśnie wróciłam z występu było na prawdę fajnie i ciekawie. Po zakończeniu poszliśmy wszyscy na krótki co prawda spacerek po lesie. Niestety miałam na sobie szpilki i nie było mi za wygodnie wędrując po lesie. Jakoś jednak wytrzymałam i uważam że był to udany dzień :D Pokaże wam fotki z dzisiejszego dnia. 

Mały strumyk w środku lasu.

Oprócz strumyka w lesie był również staw w którym roiło się od kaczek.

Dzisiejszy strój.

A to w drodze powrotnej.
 Zaliczam ten dzień do udanych było na prawdę super i nawet pogoda  była w sam raz :D

Kokardki + Spodnie.

Hej Hej.
Dziś od samego rana cała rodzina jest pobudzona i przechodzi z kąta w kąt. Spowodowane jest to tym że moja młodsza siostra ma dziś swój pierwszy występ. Od roku uczy się grać na pianinie i naprawdę widać postępy.  Jestem strasznie podekscytowana ponieważ sama pamiętam moje pierwsze występy np. w szkole. Może będę miała okazję założyć moją kokardkę hehe. Ostatnio coś mnie naciągnęło na zakupy i poszperałam trochę w sieci. Znalazłam spodnie które od razu strasznie mi się spodobały. Mam słabość do wyróżniających się rzeczy, a te na pewno zaliczają się do niech.

Sama chciałabym takie mieć są prześliczne *.*

Jak wrócę z występu wstawię jeszcze posta jak było. A wy jakie macie plany na dziś?

wtorek, 12 czerwca 2012

Kokardka.

Cześć wszystkim.
Pracuje ostatnio nad tym aby powrócić do dawnej aktywności bloga, a może nawet i lepszej :D Mam nadzieje że wszystko się powiedzie i będzie jeszcze lepiej niż było.
Wczoraj niestety nie zdążyłam wstawić tego co zrobiłam, ale zrobię to teraz. Mianowicie zrobiłam kokardkę. Jak na pierwszy raz myślę że wyszło mi bardzo dobra. No ale co ja wiem sami o cencie.
Jeszcze nie wiem do czego ją doczepie no ale jestem dobrej myśli. Aktualnie oglądam mecz Polska-Rosja i trzymam kciuki ;D

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zachód.

Hej Hej.
Dziś poprawiłam wszystkie oceny więc mam praktycznie wolne od dodatkowej nauki. Mam nadzieje że wszystko poszło mi po mojej myśli i że wszystko dobrze napisałam. Dziś wyszłam na mały wieczorny spacerek i właśnie z niego wróciłam.  Kocham spacerować wieczorkami szczególnie letnimi gdy mogę podziwiać zachody. Mimo zasłaniających go drzew i tak wygląda bardzo pięknie. Oczywiście zrobiłam mu zdjęcie niestety komórką bo nie miałam nic więcej do dyspozycji.


Próbowałam jakoś je poprawić w programie no ale cóż musi być takie jakie jest.

Dziś jeszcze planuje zrobić parę ozdóbek jak zdążę to pokaże wam je wieczorem :D

piątek, 8 czerwca 2012

Już po meczu.

Już koniec naszego meczu z Grecją. Niestety nie wygraliśmy ale ważne też że nie przegraliśmy. Trzeba przyznać że Polacy jak na siebie to dobrze grali no troszkę można co do tego podyskutować ale weźmy pod uwagę z jakim przeciwnikiem mieliśmy do czynienia. Gratulacje należą się naszemu bramkarzowi Tytoniowi za obronę karnego bo jest go bardzo trudno obronić. A z resztą gratulacje należą się wszystkim. Jednak  moim zdaniem sędzia mieszał się w tym trochę co robi no ale cóż mówi się trudno już po meczu i można odetchnąć :D Na samym początku była uroczystość na której tańczyli tancerze. Wśród nich były moje koleżanki z szkoły ponieważ przeszły eliminacje uefa i uważam że świetnie wszystko wyszło :D



Wszyscy kibice byli wspaniali i gracze również.
A wy oglądaliście nasz mecz? Może ktoś z was był na stadionie :D

Euro 2012 czas zacząć!

Dzień dobry.
Dziś miałam ochotę jechać do jakiegoś większego sklepu takiego jak np. Złote Tarasy. Niestety mój plan nie wypalił ponieważ bym więcej czasu spędziła w autobusie lub tramwaju niż w sklepie bo przypuszczam że cała Warszawa stoi zakorkowana przez tłumy kibiców udających się na nasz stadion z powodu pierwszego meczu. Mimo to i tak wybrałam się do pobliskiego sklepu nie jest owszem taki wielki ale zawsze coś.  Niestety skończyło się tylko na szejku bo nie miałam zbytnio ochoty na zakupy. Może to przez ten deszcz ale trudno. Wracając do Euro zaraz się rozpocznie mecz z grecją więc życzmy naszym piłkarzom powodzenia.
Jak przypuszczam aktualnie te puste uliczki stadionu są zapchane tysiącami kibiców i środków transportu.
Oj uwielbiam te stroje kibiców :D

No to teraz pozostało nam tylko trzymać kciuki z naszych. Jak myślicie damy rade. Heheh na pewno!

czwartek, 7 czerwca 2012

Już niedługo.

Hej Hej
Dziś dzięki temu że nie idziemy do szkoły mam czas na wstawienie posta. Ten tydzień był bardzo pracowity ponieważ poprawiałam się z wielu przedmiotów. Na szczęście już niedługo wystawianie ocen i w końcu upragnione wakacje. W przyszłym tygodniu czeka mnie tylko napisanie poprawki sprawdzianu z polskiego i małe przepytywanko z historii i będę wolna od tej nauki. Niedługo również nasza klasa pojedzie po za Warszawę na wycieczkę by uczcić koniec roku szkolnego więc mam nadzieje na parę zdjęć :D Wczoraj przyjechała do mnie koleżanka poza Warszawy więc ciągle mam co do roboty hehe. Dziś planuje jeszcze wyjść trochę z nią na dwór a potem może jakiś film :)

Dzisiejsza szybka fotka.
Jak tam wam mija ten tydzień?

niedziela, 3 czerwca 2012

Coś na wakacje.

Hej Hej.
Dziś wstałam strasznie wcześnie jak na mnie i jestem trochę nie wyspana. Mam na dzieje że przez to nie zawalą się plany z zakupami. Szperając dziś po necie znalazłam coś co musi się wam spodoba bo nawiązuje do zbliżających się wakacji. Są to zdjęcia wspaniałych wysp na Malediwach na których znajdują się kurorty. Wszystko wygląda ekstra a w szczególności ta krystalicznie czysta woda do której korci wskoczyć hehe Sami zobaczcie.






Jak dla mnie wszystko wygląda świetnie. Założę się że jakbym  tam pojechała to by cała armia musiała mnie z tam tond  wyciągać. Nie dziwne jak w okół tyle wspaniałości : D A wy jak myślicie?

sobota, 2 czerwca 2012

Zmiany.

Siemka!!
Jak już może zauważyliście pracuje nad wyglądem bloga. Zmieniłam trochę w ustawieniach a teraz pracuje nad nagłówkiem : D Mam nadzieja że uda mi się go skończyć i szybciutko wstawić jak na razie musi zostać tak jak jest. Mam nadzieje że szybko zaakceptujecie nowy wygląd. Może jeszcze coś pozmieniam ale oprócz nagłówka nie będzie tu takich radykalnych zmian. Dziś porobiłam trochę fotek moim zwierzakom ale na razie pokaże wam mojego kocurka :)

Dziś jeszcze czeka mnie kolejna dawka biologi a jutro wybiorę się na małe zakupy : D

piątek, 1 czerwca 2012

Sposoby na nudę.

Dziś spędziłam cały dzień w domu. Dlaczego? Ponieważ na dworku znów panuje zła pogoda. Jakiś czas temu zdawało by się że będzie ciągle tak ciepło no ale cóż musi w końcu kiedyś spaść ten deszcz. Aby się tak nie nudzić znów zaczęłam oglądać filmy. Tym razem nie były to kreskówki anime.Obejrzałam natomiast Bandslam. Bardzo mi się spodobał ten film i go polecam jest świetny na nudę. No ale niestety  już się skończył więc chyba zacznę uczyć się powoli biologi bo w poniedziałek mam sprawdzian. Dobrze że już niedługo rozpocznie się  zasłużony odpoczynek a skończy się ta nauka  : D

Na dzisiaj  to na tyle do zobaczenia jutro papa.

Kreskówki.

Dzień dobry Wszystkim!
Jestem już dobrą godzinkę po śniadaniu czyli jak zwykle po płatkach z mlekiem. Dziś nie poszłam do szkoły ponieważ moja klasa pojechała na turniej siatkarski na którym ja nie mogłam się pojawić przez moje nogi.  Zresztą dziś jest dzień dziecka więc pewnie i tak w szkole były by same wolne lekcje. A pro po tego dnia chciałabym wam złożyć życzenia, a więc chyba co najważniejsze to świetnie się bawcie!! Kieruje te słowa do każdego ponieważ mimo jakiegokolwiek wieku gdzieś tam w nas jest jeszcze tkwi ta cząstka dziecka.
Jakiś czas temu dostałam fazy na oglądanie filmów anime które oglądałam kiedyś w dzieciństwie. Są to np: Król Szamanów, Naruto itp. Fajnie jest wrócić do czegoś czego nie oglądało się przez dłuższy okres czasu. Spore wrażenie zrobił na mnie właśnie Król Szamanów którego ostatni raz oglądałam jakieś 4-5 lata temu.
Ten film jest śmieszny a za równo trochę podnoszący ciśnienie ale to stanowi fajną kompozycje hehe.


Trochę się napisałam przepraszam że męczę was czytaniem hehe.
 A co tam u was co będziecie dziś porabiać?