niedziela, 3 czerwca 2012

Coś na wakacje.

Hej Hej.
Dziś wstałam strasznie wcześnie jak na mnie i jestem trochę nie wyspana. Mam na dzieje że przez to nie zawalą się plany z zakupami. Szperając dziś po necie znalazłam coś co musi się wam spodoba bo nawiązuje do zbliżających się wakacji. Są to zdjęcia wspaniałych wysp na Malediwach na których znajdują się kurorty. Wszystko wygląda ekstra a w szczególności ta krystalicznie czysta woda do której korci wskoczyć hehe Sami zobaczcie.






Jak dla mnie wszystko wygląda świetnie. Założę się że jakbym  tam pojechała to by cała armia musiała mnie z tam tond  wyciągać. Nie dziwne jak w okół tyle wspaniałości : D A wy jak myślicie?

1 komentarz:

  1. Piękne ♥ Zapraszam do mnie na mini konkurs, do wygrania reklama w poście i to nie tylko dla jednej czy dwóch osób ... ;) http://pamietnik-kariny.blogspot.com/2012/06/02062012-r-informacje.html

    OdpowiedzUsuń