czwartek, 7 czerwca 2012

Już niedługo.

Hej Hej
Dziś dzięki temu że nie idziemy do szkoły mam czas na wstawienie posta. Ten tydzień był bardzo pracowity ponieważ poprawiałam się z wielu przedmiotów. Na szczęście już niedługo wystawianie ocen i w końcu upragnione wakacje. W przyszłym tygodniu czeka mnie tylko napisanie poprawki sprawdzianu z polskiego i małe przepytywanko z historii i będę wolna od tej nauki. Niedługo również nasza klasa pojedzie po za Warszawę na wycieczkę by uczcić koniec roku szkolnego więc mam nadzieje na parę zdjęć :D Wczoraj przyjechała do mnie koleżanka poza Warszawy więc ciągle mam co do roboty hehe. Dziś planuje jeszcze wyjść trochę z nią na dwór a potem może jakiś film :)

Dzisiejsza szybka fotka.
Jak tam wam mija ten tydzień?

1 komentarz:

  1. ja już nie mogę się doczekać tych wakacji, tak jak wszyscy z resztą. :D świetny blog. ; p
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń