piątek, 8 czerwca 2012

Już po meczu.

Już koniec naszego meczu z Grecją. Niestety nie wygraliśmy ale ważne też że nie przegraliśmy. Trzeba przyznać że Polacy jak na siebie to dobrze grali no troszkę można co do tego podyskutować ale weźmy pod uwagę z jakim przeciwnikiem mieliśmy do czynienia. Gratulacje należą się naszemu bramkarzowi Tytoniowi za obronę karnego bo jest go bardzo trudno obronić. A z resztą gratulacje należą się wszystkim. Jednak  moim zdaniem sędzia mieszał się w tym trochę co robi no ale cóż mówi się trudno już po meczu i można odetchnąć :D Na samym początku była uroczystość na której tańczyli tancerze. Wśród nich były moje koleżanki z szkoły ponieważ przeszły eliminacje uefa i uważam że świetnie wszystko wyszło :D



Wszyscy kibice byli wspaniali i gracze również.
A wy oglądaliście nasz mecz? Może ktoś z was był na stadionie :D

3 komentarze:

  1. oooo.. dziękuję Ci Beatko, ja się pomyliłam w napisie i źle stanęłam!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tym całym piłkoszałem...


    Dodaje do obserwowaych i zapraszam do siebie o dietach i fitnessie:
    www.bycidealna.blogspot.com


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń