piątek, 1 czerwca 2012

Kreskówki.

Dzień dobry Wszystkim!
Jestem już dobrą godzinkę po śniadaniu czyli jak zwykle po płatkach z mlekiem. Dziś nie poszłam do szkoły ponieważ moja klasa pojechała na turniej siatkarski na którym ja nie mogłam się pojawić przez moje nogi.  Zresztą dziś jest dzień dziecka więc pewnie i tak w szkole były by same wolne lekcje. A pro po tego dnia chciałabym wam złożyć życzenia, a więc chyba co najważniejsze to świetnie się bawcie!! Kieruje te słowa do każdego ponieważ mimo jakiegokolwiek wieku gdzieś tam w nas jest jeszcze tkwi ta cząstka dziecka.
Jakiś czas temu dostałam fazy na oglądanie filmów anime które oglądałam kiedyś w dzieciństwie. Są to np: Król Szamanów, Naruto itp. Fajnie jest wrócić do czegoś czego nie oglądało się przez dłuższy okres czasu. Spore wrażenie zrobił na mnie właśnie Król Szamanów którego ostatni raz oglądałam jakieś 4-5 lata temu.
Ten film jest śmieszny a za równo trochę podnoszący ciśnienie ale to stanowi fajną kompozycje hehe.


Trochę się napisałam przepraszam że męczę was czytaniem hehe.
 A co tam u was co będziecie dziś porabiać?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz