wtorek, 19 czerwca 2012

Rysowanie.

Dzień dobry.
A w zasadzie Dobry wieczór wszystkim. przez ostatnie dni odcięłam się i to porządnie od bloga. Spowodowane było to tym że od samego powrotu z szkoły aż do późnego wieczora przesiadywałam na podwórku, a gdy wracałam padałam na łóżko. Dopiero teraz znalazłam chwilę na wejście. od kilku tygodni mam u siebie przepiękne zachody słońca i często właśnie będąc na dworku oglądam je :D
Parę dni temu wróciłam do mojego dawnego hobby. Nie mówiłam tego tutaj jeszcze ale zrobię to teraz. Oprócz muzyki moim następnym zainteresowaniem jest rysowanie. Od kont pamiętam zawsze miałam do tego smykałkę i brałam udział w najróżniejszych konkursach :D Postanowiłam że pokaże wam parę moich prac sami oceńcie czy wam się podobają...
Mój stary rysunek z początku roku

Gdy była na dworze i zaczęło mi się nudzić 

W nawiązaniu do anime.

Aktualnie jestem przy tworzenie kolejnego rysunku gdy tylko skończę pokażę wam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz