wtorek, 26 czerwca 2012

Tag.

No więc zostałam otagowana i muszę odpowiedzieć na parę pytań no więc zaczynamy:

1. Byłaś w tym roku na jakiejś wycieczce szkolnej? Gdzie?
-Hmm nie byłam w tym roku ale w roku szkolnym byłam ale już nie pamiętam gdzie bo było to dawno temu :/
2. Co ostatnio piłaś? 
- ehh trochę śmieszne pytanie ale ostatnio piłam Mirynde :D
3. Lubisz obiady w swojej szkole? 
-hmm nie miałam jeszcze okazji spróbować...
4. Palisz Papierosy/Paliłaś/Popalasz?
-nie i nie zamierzam.
5. Ulubiony Gatunek muzyczny? 
-Najbardziej przepadam za rockiem i metalem ale nie mam jakiś ustrzeżeń do innych gatunków jak spodoba mi się coś to słucham.
6. Kiedy się urodziłaś? 
-Dokładnie to 5 Lutego 1998 roku.
7. W jakim mieście mieszkasz?
- W Warszawie.
8. Malujesz się na codzień? 
- Zależy czy mam dość czasu, ale raczej tak ale w granicach rozsądku.
9. Co chciałabyś robić w przyszłości? 
-Hmm dość trudne pytanie bo nie zastanawiałam się nad tym tak dokładnie, no ale chciałabym mieć coś wspólnego z przyrodą-otaczającym nas światem lub z fotografią jednak gdyby to nie wyszło to może coś z matematyką i tego rodzaju przedmiotami.
10. Gdzie wyjeżdżasz na wakacje? 
-Nie mam jeszcze dokładnych planów ale w każdym razie pewnie nad nasz Bałtyk.
11. Często przeklinasz? Przeszkadzają Ci osoby które przeklinają? 
- Nie powiedziałabym ale jak to człowiekowi od czasu do czasu może coś się wymsknąć. Za bardzo nie zwracam uwagi na to no ale gdy ktoś na prawdę przesadza to staje się to denerwujące.


Mam nadzieje że te odpowiedzi wystarczą :D




Otagowuje:

Panterka
Joxx
! Pazurki Carmen
Aieaa .
Atqa Beauty
Artystyczna dusza Puszkii
PINKOVO
Modelinowe wyroby
Karina :)
My life - My style.
cherrylipstick


Pytania:

1.Czym się inspirujesz prowadząc bloga?
2.Czym się interesujesz?
3. Jaki jest twój ulubiony posiłek?
4.Czy ludzie w twojej szkole wiedzą o twoim blogu?
5.Masz rodzeństwo?
6.Kiedy obchodzisz urodziny?
7.Gdzie spędzisz swoje tegoroczne wakacje?
8.Jakiej muzyki słuchasz?
9.Cy twoi rodzice wiedzą o twoim blogu?
10.Kim byś chciał/ła zostać w przyszłości?
11.Czy masz jakieś zwierzątko?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz