sobota, 2 czerwca 2012

Zmiany.

Siemka!!
Jak już może zauważyliście pracuje nad wyglądem bloga. Zmieniłam trochę w ustawieniach a teraz pracuje nad nagłówkiem : D Mam nadzieja że uda mi się go skończyć i szybciutko wstawić jak na razie musi zostać tak jak jest. Mam nadzieje że szybko zaakceptujecie nowy wygląd. Może jeszcze coś pozmieniam ale oprócz nagłówka nie będzie tu takich radykalnych zmian. Dziś porobiłam trochę fotek moim zwierzakom ale na razie pokaże wam mojego kocurka :)

Dziś jeszcze czeka mnie kolejna dawka biologi a jutro wybiorę się na małe zakupy : D

3 komentarze:

  1. ale śliczny kotek ! ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak :* Zapraszam do mnie na mini konkurs, do wygrania reklama w poście i to nie tylko dla jednej czy dwóch osób ... ;) http://pamietnik-kariny.blogspot.com/2012/06/02062012-r-informacje.html

    OdpowiedzUsuń