środa, 4 lipca 2012

Kolejny nie wypał.

Dzień dobry :)
Wczoraj wieczorem chciałam dodać jeszcze jednego posta niestety nie zdążyłam ponieważ burza zjawiła się tak szybko i gwałtownie że nie dało rady napisać ani jednego zdania. W każdym razie wczoraj nie miałam co robić więc wzięłam się za oglądanie "Saga Zmierzch-Zaćmienie".


Przepraszam za jakość tego zdjęcia ale aparat coś mi szwankuje :/


Po prostu chyba jakimś cudem udało mi się uchwycić ten piorun.

Niestety nie dokończyłam oglądania filmu przez tą burze. Dziś idę na urodziny więc liczę na parę fotek :D A wy co dziś będziecie robić?


4 komentarze:

  1. Oglądałam <3 Świetny film.
    A zdjęcie jest niesamowite.
    Zapraszam do nas:
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi niegdy nie udało sie złapać pioruna < w sensie zdj> xd

    zapraszam do mnie na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. uściskaj ode mnie solenizantkę ;) a zdjęcie pioruna wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń