wtorek, 3 lipca 2012

Gapa.

Cześć wszystkim.
Dziś dzień mija mi strasznie wolno. Może dlatego że większość moich znajomych wyjechała a ja nie mam co na razie robić. Dziś rano gdy się obudziłam spojrzałam na zegarek. Jak zobaczyłam która już jest od razu zerwałam się z łóżka bo normalnie o tej porze wychodziłabym do szkoły. Dopiero po paru sekundach przypomniało mi si że są wakacje hehe. Muszę chyba tęsknić za tą szkołą że aż do tego doszło.

Wyszukane.


Zaraz wychodzę na dwór do młodszych co prawda koleżanek. No ale co mam zrobić jeśli nikogo nie ma już bo wyjechali a w domu nie zamierzam siedzieć :D A wy jak spędzicie resztę tego dnia?

2 komentarze:

  1. tak ja też jeszcze do końca nie jestem przyzwyczajona do takiej zmiany i czasem wydaje mi się , że powinnam być już w szkole! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze mówiąc ani trochę nie tęsknie za szkołą. :) Chcę korzystać z wakacji ile tylko się da. !
    Pozytywne zdjęcie♥
    Pozdrawiam + obserwuje i myślę że będę tutaj częściej zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń