poniedziałek, 9 lipca 2012

Mało snu.

Dzień dobry.
Dopiero co wstałam z łóżka. Przez dzisiejszą burzę nie mogłam zasnąć i odespałam to teraz. W nocy wiedziałam że i tak nie zasnę przez te wszystkie burzliwe efekty, więc zaczęłam trochę bawić się aparatem i nakręciłam co się działo. Jakość nie jest za dobra ponieważ całe okno miałam zalane deszczem ale coś jednak jest.

Widok z mojego okna. W oddali słychać troszkę buszującego tatę i moją siostrę.


To już gdy odchodziła bardziej na centrum.

Mimo to że odespałam i tak czuję się zmęczona. A wy też mieliście dziś nie przespaną noc jak ja?

2 komentarze:

  1. Ja też miałam całą noc takie efekty ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba wszystkie miałysmy ehhhh.
    Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać:)
    Zapraszam do mnie na konkurs i rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń