środa, 4 lipca 2012

Powrót.

Hej.
W poprzednim poście wspomniałam o urodzinach koleżanki. Niestety nie pojawiłam się na nich. Przyczyną tego było powrócenie bólu kolan i to z zdwojoną siłą. Może kiedyś tu już wam wspominałam że miałam z nimi problemy i chodziłam na rehabilitacje. Dziś jednak ból był tak silny że nie dałam rady nigdzie się ruszyć niestety :/
Dziś natknęłam się na internecie na bardzo ciekawe temperówki.Są one kolekcjonerskie i bardzo ładne. Jednak jak na nie patrze to nie mam bladego pojęcia jak się ich używa hehe.



Może wy jej jakoś rozszyfrujecie. Więcej na --> Click

3 komentarze:

  1. niby zwykłe temperówki a tu nie wiadomo jak ich używać haah :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. może od spodu jakoś czy coś? XD
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, jeśli takowe bym posiadała to bym nawet ich nie używała, tylko od razu na wystawę ^^

    Zapraszam na bloga. Jeśli zaobserwujesz i napiszesz o tym w komentarzu - odwdzięczę ;)
    http://modanatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń