środa, 25 lipca 2012

Przyjazd.

Cześć wszystkim.
Dwa dni temu wieczorem wróciłam z nad morze. Moje plany nie co się skomplikowały. Jak wcześniej wam wspominałam miałam wybrać się do Władysławowa jednak trochę się zmieniło i w końcu spędziłam ten wyjazd w Karwi w pobliżu bardziej Jastrzębiej Góry. Jednak za bardzo nie przejmowało mnie to gdzie spędzam ten czas tylko w jaki sposób. Jak zazwyczaj czas na morzem powinno spędzać się na plaży i się opalać. Niestety nie miałam farta i natrafiłam na złą pogodę. Spędziłam więc ten pobyt bardziej na zwiedzaniu okolic i spacerowaniu. Mimo tej pogody było nawet całkiem fajnie :D

Moje pierwsze zdjęcie.

W najbliższym czasie dodam zaległe posty i mam nadzieje to wszystko już ogarnąć. A wy co robiliście w tym czasie?

5 komentarzy:

  1. Super
    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna fotka

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje takich blogow jak ten - cudowny :D obserwujemy? <3

    OdpowiedzUsuń