czwartek, 2 sierpnia 2012

7 dzień.

Ostatniego dnia jak to zawsze bywało w moim przypadku bardzo poprawiła się pogoda. Niestety o 15 już musiałyśmy wyjeżdżać więc poszłyśmy na plaże tylko na godzinkę. Mimo to i tak uważam że to był najlepszy dzień tego wyjazdu. Porobiłam troszkę fotek a szczególnie gdy zobaczyłam dwóch przebranych ludzi za bohaterów "Star Wars". Uwielbiam ten film więc najbardziej to zdarzenie zapadło mi w pamięci :D
                                       Było to ostatnie zdjęcie które zrobiłam przed wyjazdem.

Kawałek zatoki Gdańskiej.

To widoki już z podróży powrotnej.
Nie mogłam się już doczekać powrotu do Warszawy do moich znajomych. Pierwsze co w niej rozpoznałam to wysokie wieżowce i Pałac Kultury w centrum obok których przejeżdżaliśmy oraz Hotel Sobieski.


5 komentarzy:

  1. może to dziwne, ale ja choć też lubie star wars to nigdy bym nie podeszla do ludzi tak przebranych ;D
    - fajne fotki;p
    ___
    zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh to była bardziej taka spontaniczna decyzja

      Usuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu :D
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń