poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Arkadia.

Cześć wszystkim.
Dziś nie byłam w stanie dodać żadnych postów, ponieważ od samego rana zebrało mi się na chodzenie po sklepach. Niestety nie miałam przy sobie żadnych pieniędzy i co do tego to można powiedzieć że jestem spłukana do zera. Jednak wypatrzyłam sobie parę rzeczy po które niedługo planuje wrócić i mam nadzieje że do tego czasu nie znikną z sklepowych wieszaków.

Wyszukana fotka z spaceru z Werą.

Był to bardzo udany dzień a jutro będzie tak jak by jego kontynuacja. Jadę razem z moją przyjaciółką Agatą   pomóc jej kupić prezent dla koleżanki może macie jakieś sugestie co do prezentu?

3 komentarze:

  1. Może jakaś biżuteria ?;> Cudowne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecie ;)


    Zapraszam do mnie:
    http://liife-roxanne.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń