piątek, 10 sierpnia 2012

Czas.

Hej hej.
Ostatnio nie miałam w ogóle czasu na dodawanie jakichkolwiek postów. Czas strasznie mi leciał że nawet nie zorientowałam się że tyle dni już minęło.  Dziś spędziłam trochę czasu na oglądaniu Harrego Pottera. Uwielbiam tę całą trylogie więc chciałam sobie ją przypomnieć. A tak po za tym to siedziałam dziś w domku bo straszna pogoda się zrobiła i stało się strasznie zimno :/
dzisiejsze chmurki i tęcza.
Jutro idę z Zuzią uzupełnić zapasy lakierów do paznokci więc życzę dobrej nocki :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Świetne ciekawe zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie ; http://monmondeefou.blogspot.com/ + obserwujemy ? . Pozdrawiam gorąco : *

    OdpowiedzUsuń
  2. TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECZA!

    ~ obserwujemy? ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żebym się czepiała, ale od kiedy Harry Potter to trylogia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ciekawa właśnie ile osób się na to nabierze oczywiście trylogia składa się z 3 części a Harry Potter wiadomo ma ich więcej xd

      Usuń
  4. Też właśnie mi nie pasowało, że o trylogii napisałaś. ;p Jak ja oglądam jakieś filmy, to staram sobie zająć na to cały dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń