środa, 29 sierpnia 2012

Wiewiórki.

Cześć Wszystkim.
Jak już wcześniej wspominałam wybrałam się dziś do Łazienek Królewskich z Agatą. Było naprawdę bardzo przyjemnie. Dookoła było słychać tylko szum drzew i mijających nas spacerowiczów więc myślę że jest to bardzo dobre miejsce na odpoczynek od codziennego widoku miasta. Mimo to park jest pełen zwierzaków. Mijałam tyle wiewiórek i ptaków że nie dało się zliczyć :)
Ja karmiąca wiewiórkę.

Haha jak widać zwierzaki przyzwyczajone do obecności ludzi :D

O to mój ulubieniec. Zrobiłam mu mnóstwo zdjęć że aż trudno było mi wybrać które wam pokazać ale mam nadzieje że wystarczą wam te dwa.

Co do jutra prawdopodobnie wyjdę z Martą bo w te wakacje bardzo rzadko się spotykałyśmy. A teraz pędzę do sklepu zanim mi go zamkną papa.

3 komentarze:

  1. Świetny blog.; )
    Ooo.. ta wiewiórka bardzo słodka.. ♥
    Zapraszam do mnie.; )
    http://forever-young112.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak blisko podchodziła !
    A podobno wiewórki mają wscieklizne .. :P

    A pawia mam na wsi u cioci xDD

    Obserwujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń