czwartek, 30 sierpnia 2012

Zlot.

Hello!
Moje dzisiejsze plany co do wyjścia z Martą nie co się nie powiodły. Pojechałam jednak z Agatą na zlot fanek Maćka Musiała. Było bardzo sympatycznie i miło. Co do minusów to poczucie się jak naleśnik w kolejce po autograf i zdjęcie. Szczerze nie spodziewałam się że będą tam takie tłumy wielbicielek. Co do Maćka wydaję się byś spoko kolesiem :D
Przepraszam za tą jakość ale przez nadmiar ludzi nie dało się spokojnie zrobić zdjęcia :/

Myślę że pójście na ten zlot było na prawdę dobrym pomysłem na zakończeniem wakacji. Dziś pewnie wyjdę jeszcze tylko z moją psiną i to na tyle. A jutro jadę też z Agatą na małe zakupy, w weekend prawdopodobnie będę szykować się do szkoły. No to na tyle Pa :)

7 komentarzy:

  1. łołł ale fajnie miałaś ^.^
    chociaż ta jakoś zdjęcia nie jest zachwycająca, i tak jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię stać w kolejkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *.*
    Zazdroszczę !!
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo fajnie fotka z Musiałem :)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. to widze ,że jednak miałam udany dzień ;) Zazdroszczę zdjęcia i dodaję do obserwoanych !:D

    OdpowiedzUsuń