sobota, 15 września 2012

Narutofobia.

Hej Hej.
Przez ostatnie dwa tygodnie jak zresztą zauważyliście nie funkcjonowałam na blogu. Ale to tylko chwilowe. Musiałam jakoś pogodzić to że już szkoła i wziąć się do roboty. Mam tylko nadzieje że od teraz wszystko będzie tak jak przed tą przerwą. Hmm nie wiem jak w waszych szkołach ale u mnie od razu pierwszego dnia zapowiedziano mojej klasie parę sprawdzianów i innych rzeczy. Jednak i tak większości nie zrobiono ponieważ ponad połowa klasy się rozchorowała i dając np. wczoraj było 11 osób z 24.
Ale uciekając od tematu szkoły. Od jakiegoś czasu strasznie pokochałam Anime, zresztą nie tylko ja moje koleżanki również. Można powiedzieć że nie ma takiego dnia w którym byśmy nie poruszały jakichś tematów z nimi związanymi. Przez ostatni tydzień oglądałam Naruto i mówiąc szczerze jest on na prawdę wciągający :D

Dziś wezmę się trochę za czytanie i odrabianie lekcji. Chciałabym jeszcze gdzieś wyjść, ale prawdopodobnie też jestem już ofiarą choroby klasowej. Do zobaczenia :)

1 komentarz:

  1. moje koleżanki też oglądają anime , ale mnie jakoś to nie wciągnęło ;) Może dlatego ,że ogólnie nie lubię oglądać seriali i tego typu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń