środa, 26 września 2012

Wyprawa do centrum.

Dziś po południu wybrałam się do centrum a konkretnie do instytutu japonistyki, aby wypożyczyć nowe mangi. Szczerze powiedziawszy miałam urwanie głowy którą wybrać. Chyba po upływie godziny zdecydowałam się w końcu na coś konkretnego. Wracając miałam przyjemność obserwować zachód słońca i wreszcie zrobić jakieś zdjęcie pałacu kultury. Uznałam bowiem że to trochę nie nienaturalne, gdyż mieszkam w warszawie, a nie posiadam żadnego zdjęcia przedstawiającego ten budynek, a w zasadzie wieżowiec.
Wybrana prze zemnie manga i mały samouczek rysowania postaci.

Zdjęcie zrobione gdy jechałam już samochodem.

Niedługo czeka mnie parę kartkówek więc chyba pora wziąć się trochę do nauki. Mam nadzieje że jutro będzie równie wspaniały dzień jak dziś. Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz