środa, 24 października 2012

Problemy z dodawaniem postów.

Hello.
Od jakiegoś czasu pojawiła się u mnie straszne problemy z dodawaniem postów- raz w ogóle się nie pojawiały za drugim razem nic nawet nie mogłam napisać nie wiedzieć czemu komputer się albo zawieszał lub strona odmawiała współpracy. Jakimś cudem dziś wszystko zadziałało i wreszcie mogę coś napisać :) Ostatnio zaczęłam zabawy z lakierami do paznokci. Niedawno zrobiłam sobie nap japońskie napisy. Szczerze mówiąc temat ten wpadł mi zupełnie nieoczekiwanie na myśl więc postanowiłam spróbować. Niestety za długo nie nacieszyłam się efektem ponieważ znów wyskoczył mi projekt tym razem na zbliżający się Halloween i skończyłam umazana markerem ale można było się tego spodziewać.
Zdjęcie z nieszczęsnej komórki więc jakość powala na kolana :(

Co do tematu Halloween dziś widziałam bardzo fajny pomysł na wykorzystanie zamiast dyni pomarańczę. Pomysł mnie naprawdę pozytywnie zaskoczył bo nie widziałam jeszcze czegoś takiego. Myślę że sama spróbuję takie niedługo zrobić.



Niedługo pewnie znów coś wymyślę na paznokcie i oczywiście dam wam znać. Teraz zostaje mi mieć nadzieje że nie nawróci mój problem z postami. Pa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz