środa, 10 października 2012

Zbiórka ubrań.

Cześć.
Od Poniedziałku ciągle żyję nową akcją charytatywną w naszej szkole. Mianowicie organizujemy zbiórkę ubrań. Można powiedzieć że dość sporo osób zaangażowało się w tą sprawę, a uczniowie należący do samorządu pracują na pełnych obrotach. Dziś oczywiście przypadła mi rola fotografa, jak zresztą pisałam w ostatnim poście ta funkcja należy już do mnie. No cóż można powiedzieć że miałam trochę luźniejsze zajęcie niż reszta, ale szczęście że pomagam im również po lekcjach w segregacji, bo inaczej czułabym się trochę nie fair w stosunku do nich. Dziś również powybierałam trochę zbędnych w moim domu rzeczy i przeznaczę je właśnie na tą akcje.

Trochę z tym roboty, więc szybko kończę i idę do mojego kochanego łóżka. Dobranoc ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz