środa, 7 listopada 2012

Bajkowy dzień.

Hello.
Muszę przyznać że w porównaniu do zeszłego roku w mojej szkole jest organizowanych o wiele więcej imprez. Dziś był dzień przebierania się za postaci z bajek. Miałam tak dużo zajęć w tym tygodniu  że nie zdążyłam się na nic zdecydować, dopiero rano coś wymyśliłam i było to mega spontaniczne. Przebrałam się za myszkę Mini i na szczęście cały dzień bardzo mi się udał.

Mimo tego zostałam jeszcze nominowana przez ♫ Dżastina ♫  do Liebster Blog. Muszę powiedzieć że nie mam jeszcze w takich rzeczach doświadczenia ponieważ nie brałam za bardzo w czymś takim udziału, ale dziś postanowiłam spróbować.

Odpowiedzi:
1. Ulubiony kolor?
-dość trudne pytanie lubię wszystkie kolory najbardziej odcienie pastelowe.
2.Ostatnio zakupiona rzecz?
-hmm oj nie wiem chyba to były nowe buty.
3.Koniec świata, masz jeden dzień, co robisz?
-haha sama nie wiem co bym w takiej sytuacji zrobiła, ale jeśli bym miała już nigdy nie zobaczyć moich przyjaciół i rodziny to prawdopodobnie spędziła bym z nimi ten czas i wykonała te rzeczy które planowałam zrobić ale nie zdążyłam.
4.Na co zwracasz uwagę kiedy poznajesz nową osobę?
-Przede wszystkim na charakter. Wygląd i inne tego typu rzeczy mają dla mnie drugoplanowe znaczenie.
5.Co byś chciałabyś w sobie zmienić?
-hmm jak się nad tym tak zastanawiam to myślę że w miarę akceptuję to jaka jestem teraz w tym wszystkie moje wady i zalety, ale na pewno znalazło by się kilka rzeczy które chciałabym w sobie zmienić aktualnie nasuwa mi się malutkie lenistwo :)
6.Jakie rodzaje filmów lubisz oglądać?
-Lubię wszystkie od komedii i romansów po horrory i dramaty. W tym czasie jestem na etapie poznawania jakichś nowości ostatnio bardzo polubiłam Anime jak zresztą można stwierdzić po tym co piszę na blogu.
7.Wolisz oglądać programy telewizyjne czy seriale?
-zdecydowanie programy nie przepadam za bardzo za serialami.
8.Opisz swój charakter w 3 słowach.
-hmm..szczera, towarzyska i troszeczkę leniwa ;p
9.Co chciałabyś zrobić a nie możesz?
-wyjechać gdzieś daleko za granicę np. do ameryki
10.  Wolisz buty na obcasie/koturnie/szpilce czy płaskie ? :)
-100% płaskie uwielbiam między innymi trampki nie przepadam za szpilkami i podobnymi rodzajami butów.
11. Jak ma na imię twoja przyjaciółka /przyjaciel , opisz ją/jego w 3 słowach :)
-mam trzy dobre kumpele z -którymi ciągle spędzam czas i zawsze można na nie liczyć Kamila, Karru i Natalia wszystkie mają niesamowite poczucie humory ,są towarzyskie i nie boją się nowości.


Mam nadzieje że zadowalająco odpowiedziałam na te pytanie i jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na mój  temat możecie wysyłać pytania na adres myslicielkax@onet.eu jak będzie sporo pytań to odpowiem na nie wszystkie w oddzielnym poście poście.

Nominuję:

2. Ola .

3. andziksen

4. Carlie



7. Maygooo

8. Cocount

9. N.

10. Nestlex3



Pytania:
1. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
2. Jakiego rodzaju muzyki najczęściej słuchasz?
3. Masz jakieś zwierzęta w domu?
4. Masz jakąś ulubioną książkę/film?
5. Czy chciałabyś coś w sobie zmienić jeśli tak to co to by było?
6.  Opisz siebie.
7.  Masz jedno życzenie do spełnienia co byś sobie życzyła?
8. Czym się interesujesz?
9. Ile masz wzrostu?
10. Wolisz kumplować się z chłopcami czy dziewczynami?
11. Lubisz dobrą zabawę?

Pozdrawiam :D






7 komentarzy:

  1. fajny post ; p
    + Obserwujemy ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, ale ja już byłam nominowana ! :)
    Na pytania mogę odpowiedzieć w komentarzu :)

    1. W przyszłości chcę zostać psychologiem lub prywatnym detektywem.
    2. Chyba każdego :D Głównie rock.
    3. Mam pieska, owczarka niemieckiego , nazywa się Basti.
    4. Moja ulubiona książka to Pocztówkowi Zabójcy a film to "I, że Cię nie opuszczę.."
    5. Chciałabym ogólnie wyglądać inaczej.
    6. Nic specjalnego :D
    7. Wyjazd do Paryża;)
    8. Oj, dużo tego ;)
    9. 166 :D
    10. Nie wiem. To zależy od charakteru.
    11. Jasne, a kto nie lubi?:)

    Bardzo dziękuję za nominację, wspomnę o tym w notce, że zostałam nominowana, ale nie będę kolejny raz robić postu. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnee odpowiedzi :D pastelee ♥



    zapraszam do mnie ,nowa notka :D
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń