poniedziałek, 5 listopada 2012

Dodatkowe zajęcia.

Hej Hej.
Ostatnimi czasy naprawdę poważnie zaczęłam się zastanawiać czy zapisać się na jakiś dodatkowy kurs z języka angielskiego lub niemieckiego. Niestety powoli zaczyna nad mną ciążyć wizja przyszłorocznego testu językowego. Zastanawiałam się czy może nie za szybko o tym zaczęłam myśleć, ale w końcu najlepiej chyba rozpocząć się uczyć wcześniej niż za późno. Miałam do wybory dwa języki ale dwa różne testy-jeden z j. niemieckiego z poziomu podstawowego a drugi z j. angielskiego z poziomu podstawowego i rozszerzonego.

 Nie ukrywam miałam ogromny dylemat co wybrać z jednej  strony mogłam zdecydować się na niemiecki z którego przyznam nie idzie mi za dobrze ale jak bym się poduczyła to może bym te straty nadrobiła, a z drugiej angielski który 100% idzie mi lepiej lecz przerażał mnie poziom rozszerzony, ale nauka czyni mistrza.

Niesamowicie idealny obrazek opisujący mój nastrój.

 Wybrałam w końcu język angielski i dziś byłam na pierwszych zajęciach. Przyszłam trochę oszołomiona do domu bo ledwo co zrozumiałam co mówi do mnie nauczycielka. Mama jednak stwierdziła że zazwyczaj tak jest na początku i z czasem się przyzwyczaję. Myślicie że dobrze wybrałam z tym językiem, co w byście wybrali na moim miejscu?

4 komentarze:

  1. dobrze, że wybrałaś angielski :) Moim zdaniem ten język jest trochę prostszy od niemieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę , że dobrze zrobiłaś bo skoro idzie ci lepiej to zdecydowanie szybciej się go nauczysz :) A jeżeli chodzi o to czy się zaczynasz przedwcześnie martwić testami to muszę ci powiedzieć , że nie . Ja jestem teraz w 3 klasie i praktycznie co lekcje mamy kartkówkę na angielskim i niemieckim . A także dużo roboty z innymi przedmiotami .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja angielskiego nie cierpię! 100% bardziej lubię uczyć się niemieckiego ale wiem, że angielski bardziej przyda mi się w życiu :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością informuję że zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog :)

    szczegóły na moim blogu .^^
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń