czwartek, 15 listopada 2012

Męczący dzień.

Cześć.
Wczoraj miałam strasznie męczący dzień. Mimo tego że szłam na późniejszą godzinę to i tak się wykończyłam. Zaczynając od początku musiałam wstać o godzinę wcześniej ponieważ umówiłam się z dziewczynami aby kupić jakieś ciastko na urodziny naszej kumpeli, ale to tylko początek. Jak już wcześniej wspominałam na zajęciach technicznych mamy projekt świąteczny. Przez całe dwie godziny lekcyjne z Kami wycinałyśmy kwadraty z gazety i chyba to było najbardziej męczące.



Dodatkowo dobito nas tym że jest ich za mało więc przez resztę wolnego czasu w szkole będziemy musiały  je docinać -.- Z tych kwadracików które jak na razie wycięłyśmy udało nam się zrobić choinkę.
Jest jeszcze troszkę nie doszlifowana ale niebawem to się zmieni :D
Reszta dnia upłynęła mi na angielskim i na obieraniu siostry z szkoły hehe. Narazie to tyle do następnego postu :D

2 komentarze:

  1. Fajna ta choinka ;D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będziemy robić podobne rzeczy na technice i już się boję :( Ale choinka fajna :)

    OdpowiedzUsuń