piątek, 9 listopada 2012

Pikachu

Hej.
Dziś na zajęciach technicznych z dziewczynami pracowałyśmy nad projektem świątecznym. Według mnie to chyba jeszcze trochę za wcześnie na projekty z tego tematu ale skoro muszę to przynajmniej z osobami których nie przydzielał nauczyciel tylko z dobranymi samemu. Karru ostatnio pokazała nam jak zrobić śliczne małe pudełeczka świąteczne a do tego papierowe Pikachu.
Haha na prawdę fajnie było szarpać się z tym łączeniem papierów, ale w końcu jakoś się udało :D.

A o to efekt.

Jutro przyjeżdża do mnie ciocia więc pewnie spędzę ten wieczór na małym sprzątaniu pokoju. Na szczęście dużo tego nie ma :D Planowałam jeszcze wyjść z dziewczynami na miasto ale nie wiem czy mi się to uda. Do jutra!

2 komentarze:

  1. Jejkuuu świetnie wyszedł *.*
    Musze przyznać, ze kocham pokemony, są przesłodkie ^^
    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy :) Uwielbiałam tą bajkę! :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń